بررسی برند کن
پرسش , پاسخ
بروزرسـانی شده
-
ارسـال
سراسـر کشـور -
بـررسی
تخصـصـی -
پرداخـت
درب مـحـــل -
تضمیـن
قیمـت کـالـا -
ضمـانت
اصـالـت کـالـا
مشخصات کلی محصول
بررسی برند کن / Can این کارخانه در عرصه تجهیزات آشپزخانه از قبیل هود، سینک، فر، اجاق گاز برای همگان شناخت شده است خصوصا اینکه در میان این اقلام بیان شده هود آشپزخانه در ایران برای اولین بار توسط کارخانه کن تولید و وارد آشپزخانه های ایرانی شد. تا جایی که هودها امروزه عنوان به جزئی جدانشدنی و ضروری از آشپزخانه ها تبدیل شده است، البته با میزان زیادی از تغییرات ظاهری و کارکردی و متناسب با تکنولوژی روز دنیا. ما در این مقاله می خواهیم درباره این برند بزرگ و دستاوردها و فعالیت هایش و همینطور تاریخچه و پیشینه اش با شما صحبت کنیم. امیدوارم این مقاله برای شما سودمند باشد
درباره شرکت کارخانه هود کن
محصول مشترک ایران و ایتالیا کارخانه هود کن در آبان ماه سال ۱۳۶۲ به عنوان اولین تولید کننده هود آغاز به فعالیت نموده و با تنوع محصولات ، داشتن آزمایشگاه های مدرن و خط رنگ تمام اتوماتیک الکترو استاتیک و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته CNC و مهندسین و پرسنل متخصص توانست سهم بزرگی از بازار کشور را بدست آورد . یکی از اهدافی که همیشه مورد توجه مدیراناین واحد صنعتی بوده طرح و توسعه کارخانه و تولید لوازم مورد نیاز آشپزخانه (هود ، گاز ، سینک، فر) با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های جهانی و همچنین ایجاد اشتغال و عدم وابستگی به کشور های خارجی می باشد . در این راستا کارخانه ای به مساحت ۸۷٠٠ متر مربع جهت تولید اجاق گاز صفحه ای با استفاده از قطعات اروپائی و مطابق استانداردهای روز اروپا احداث گردیده و مورد بهره برداری قرار گرفت، هم چنین محصولات کن به کشور های آسیای جنوب شرقی ، عراق ، افغانستان ، دبی و کشورهای مختلف دیگر صادر می گردد . به امید روزی که بتوانیم به منظور قطع وابستگی گام های مثبتی برداریم .
شرکت کن از سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز نمود و تا به امروز در زمینه ی تولید محصولات هود ، سینک ، اجاق گاز و فر یکی از بهترین برند ها بوده است . شرکت کن با استفاده از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیای تولید لوازم خانگی و آشپزخانه ، همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد .
مدیران کارخانه کن : سعید قرآنی مدیرعامل شرکت لوازم خانگی کن – نورالدین بنایی نژاد رئیس هیات مدیره شرکت لوازم خانگی کن
آقای سعید قرآنی مدیرعامل شرکت لوازم خانگی کن به همراه نورالدین بنایی نژاد بعنوان رئیس هیات مدیره درسال۱۳۶۳ بدلیل همزمانی جنگ تحمیلی و تحریمهای ظالمانه کشورهای غربی و عدم ورود کالاهای اساسی و صنعتی در کشور، علیرغم محدودیتهای فنی و عدم دسترسی به منابع علمی موردنیاز، صرفآ بدلیل عشق و علاقه به کشور و نیز قطع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، درشرایط بسیار سخت و دشوار پس از تحقیق و بررسی های فروان بعنوان یکی از پیشگامان صنعت هود آشپزخانه،اقدام به تولید محصولات خود و ارائه به بازار نمود.
۲: شرکت لوازم خانگی کن توجه ویژه ای به آسایش و آرامش ذهنی مصرف کنندگان خود که محصولات ما را برای خانه خود تهیه کرده، نموده و در همین راستا واحد خدمات پس از فروش خود را بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی پاسخگوی نیاز و درخواست مشتریان خود میباشد، ضمن اینکه این شرکت با بهره جستن از متخصصین جوان و با انگیزه با بالاترین مدارج علمی از معتبرترین دانشگاههای کشور در واحدهایتآمین، کنترل کیفیت، آزمایشگاه، تولید و همچنین واحد طراحی و مهندسی خود،نگاه ویژه ای به کیفیت بالای محصولات خود دارد.
۳: در حال حاضر حدود۸۰۰نفر پرسنل بصورت مستقیم و بیش از۵۰۰۰نفر بصورت غیر مستقیم با این واحد تولیدی همکاری دلشته،لیکن در صدد هستیم تا با همکاری سازمانها و ارگانهای ذیربط، با افزایش ظرفیت تولید،امکان جذب نیروهای بیشتری را فراهم سازیم.
۴:این شرکت تاکنون موفق به دریافت دهها لوح و تندیس افتخار از جمله، بعنوان برند منتخب مصرف کنندگان،صنعتگر منتخب سال، آزمایشگاه برترNACI، همچنین یکصد برند برتر کشور و طراحی صنعتی آیدیران و گواهینامه های متعدد بین المللی گردیده است.
۵:یکی از بزرگترین اهداف و سیاستهای شرکت لوازم خانگی کن، نگاه ویژه به بخش صادرات و بدست آوردن سهم بازار در کشورهای هدف میباشد،که در سالهای اخیر با صادرات محصول به کشورهای اروپایی و CIS و همچنین کشورهای همسایه،گامهای بزرگی را برداشته ایم.
گسترش محصولات آشپرخانه ای
برند کن در بخش اهداف کوتاه مدت خود کوشیده به انتخاب اول یک ایرانی در تجهیز آشپزخانه خود تبدیل شود و در بخش اهداف بلند مدت نیز نیم نگاهی به بازارهای بین المللی داشته است. همین اهداف باعث شد تا در سال ۱۳۸۰ دامنه محصولات را گسترش داده و در کنار هود، به تولید اجاق گازهای توکار، فر و سینک ظرفشویی نیز روی بیاورد و به نوعی سبدی کاملتر از تجهیزات آشپزخانه ای را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد. در همین راستا کارخانه ای دیگر مورد بهره برداری قرار گرفت تا ظرفیت لازم برای افزایش کیفیت و خدمات بهتر فراهم گردد.
در مسیر موفقیت و توسعه
به واسطه تصمیمات مدیریتی که در کارخانه لوازم خانگی کن گرفته شد، تقریبا تمام زیرساخت های لازم در دسترس تیم های مختلف مهندسی، تولید، طراحی، فنی، مارکتینگ و بازرگانی قرار گرفت و فرصت برای رسیدن به اهداف بزرگ تر فراهم شد. استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات درجه یک جهانی، طراحی هایی مدرن و به روز، دریافت گواهینامه های مختلف ISO، اخذ گواهینامه استاندارد اتحادیه اروپا (CE)، دریافت مجوز صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و صادرات بسیار موفق به کشورهای خاورمیانه، قاره آفریقا و بسیاری از کشورهای دیگر تنها بخشی از موفقیت های برند کن به شمار می آید.
الگویی شایسته در زمینه تولید ملی
مدیران کارخانه کن اظهار می دارند که توانسته ایم با ایجاد صدها شغل برای جوانان ایرانی، و همینطور قطع وابستگی به محصولات خارجی و طبیعتا ضربه های سهمگین این اتفاق به اقتصاد کشور، به الگویی بسیار موفق در زمینه تولید ملی تبدیل شویم و ذهنیتی تازه و بسیار مثبت از یک برند ایرانی را در ذهن هموطنان و حتی مشتریان بین المللی خود ایجاد نماییم.
دستاوردهای بزرگ
اتفاق بزرگ و نقطه عطف بعدی در سال ۱۳۸۷ رقم خورد و شرکت، با نام گروه لوازم خانگی کن به ثبت رسید. این توسعه مجدد، برند کن را به سمت دستاوردهای بزرگ بعدی هدایت کرد.
کن در سال ۱۳۹۱ دست به توسعه ای دیگر زد و برند جدید کن تراست توسط هولدینگ لوازم خانگی کن به ثبت رساند تا باز هم کیفیت محصولاتمان ارتقا یابد و فضا برای حضور بیشتر آن در بین مشتریان مشکل پسند تر نیز فراهم شود. همزمان با این توسعه، ارائه سینک های آشپزخانه گرانیتی و همینطور شیرآلات آشپزخانه تمام استیل با ضمانت 5 ساله از طرف گروه لوازم خانگی کن، یک اتفاق بزرگ در صنایع و تولیدات داخل کشور را رقم زد.
صادرات شرکت کن :
شرکت کن در بخش بین المللی نیز خووش درخشیده است و موفق به صادرات تولیدات خود به کشور های آفریقا ، افغانستان ، ترکیه و عراق شده است . شرکت بزرگ کن جهت ایجاد و حفظ آرامش و ایمنی علاقه مندان و مشتریان داخل و خارج از کشور ، محصولات خود را بالاترین سطح از کیفیت و گارانتی های چند ساله در اختیار آن ها قرار می دهد .
هم اکنون مجموعه ی کن دارای ظرفیت تولید سالیانه هفت صد و پنجاه هزار دستگاه سینک ظرفشویی ، هود و اجاق گاز می باشد .
|| برای دیدن محصولات کن به هــمراه عکس و قیمت با تخفیف | Can روی لوگو های زیر کلیک نمایید ||
گواهینامه ها و افتخارات شرکت کن :
استاندارد بین المللی FCC-kitchen appliances در تجهیزات آشپزخانه و صنایع وابسته از سوی اتحادیه اروپا .
لوح سپاس اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان .
نشان ویژه ی مدیریت برتر در تولید تجهیزات آشپزخانه .
اعطای نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته به ساختمان .
برنده جایزه ی بزرگ ترین مسابقه طراحی صنعتی دنیا از کشور ایتالیا .
محبوب ترین برند به انتخاب مصرف کنندگان .
چهره ماندگار کیفیت ایران .
محصولات شرکت کن :
هود شومینه ای , هود توکار . ,هود جزیره . هود زیر کابینتی . اجاق گاز صفحه ای استیل . اجاق گاز صفحه ای شیشه ای . اجاق گاز صفحه ای لعابی . اجاق گاز صفحه ای استیل شیشه ای . سینک ظرفشویی گرانیتی . سینک ظرفشویی استیل . فر توکار برقی . فر توکار برقی و گازی .
خدمات پس از فروش فر کن
مهم ترین عامل در اطمینان از خرید و کیفیت یک محصول ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد . بر اساس یکی از جدید ترین قوانین تصویب شده ی سازمان حمایت از مشتریان و مصرف کنندگان ،کلیه تولید کننده گان متعهد به ارائه گارانتی با حداقل ۱۸ ماه اعتبار هستند . شرکت محبوب و نام آشنای کن نیز جهت احترام به حقوق مشتریان خود و افزایش هر چه بیشتر اطمینان خاطر آن ها از خرید فر کن ، گارانتی و خدمات پس از فروش انواع این محصول را با اعتبار ۲ ساله ارائه می نماید
مواردی که شامل استفاده از گارانتی فر کن نمی شوند : نصب فر توسط افراد غیر متخصص . حوادث احتمالی در زمان حمل و نقل کالا . نصب فر در محیطی نامناسب .
خدمات پس از فروش هود کن
مواردی که شامل استفاده از گارانتی هود کن نمی شوند : نصب هود توسط افراد غیر متخصص . حوادث احتمالی در زمان حمل و نقل کالا . نوسان جریان برق .
خدمات پس از فروش اجاق گاز رومیزی کن
مواردی که شامل استفاده از گارانتی اجاق گاز کن نمی شوند : نصب اجاق گاز توسط افراد غیر متخصص . حوادث احتمالی در زمان حمل و نقل کالا . نصب اجاق گاز در محیطی نامناسب .
خدمات پس از فروش سینک ظرفشویی کن
مواردی که شامل استفاده از گارانتی سینک ظرفشویی کن نمی شوند : استفاده از مواد شوینده کاملا اسیدی . حوادث احتمالی در زمان حمل و نقل کالا . حوادث طبیعی . به وجود امدن لک در اثر رسوب آب .
دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید..
[ نظرات مرتبط با این بخش و فارسی انتشار پیدا خواهند نمود ]