شماره خدمات کارخانه کن
پرسش , پاسخ
بروزرسـانی شده

توضیحات بیشتــر
شماره خدمات پس از فروش کارخانه کن – CAN ممکن است اجاق گاز , هود , فر و… خریداری شده کارخانه کن شما با مشکلاتی مانند: روشن نشدن، خاموش شدن مداوم، مسدود شدن سرشعله ها، از کار افتادن فندک، یکنواخت نبود دمای فر، روشن نشدن ، باز و بسته نشدن درب ، کار نکردن فن و… رو به رو شود. اگر هر یک از این مشکلات و یا موارد دیگری را در اجاق گاز کن خود مشاهده کردید، نگران دستگاه خود نباشید. دستگاه شما توسط کارخانه پشتیبانی میگردد و هر گونه مشکل آن نیز به صورت تضمینی برطرف خواهد شد.مدت ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات این کارخانه متغیر میباشد که در ادامه آشنا خواهیم شد.
برای نمایش تمام محصولات این شرکت به همراه قیمت با تخفیف میتوانید بر روی لوگوهای زیر کلیک نمایید
مدت گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات:
هود آشپزخانه : 2 سال ضمانت از تاریخ نصب توسط خدمات و یک عمر خدمات پس از فروش
گاز صفحه ای : 2 سال ضمانت از تاریخ نصب توسط خدمات و یک عمر خدمات پس از فروش
فر توکار : 2 سال ضمانت از تاریخ نصب توسط خدمات و یک عمر خدمات پس از فروش
سینک ظرفشویی : 5 سال از تاریخ فاکتور خرید ( البته خیلی شامل امکاناتی نمیگردد )
شرایط ابطال ضمانت 2 ساله :
نصب توسط عوامل غیر مجاز به جز شماره ای که بر روی کارتن درج شده
حوادث ناشی از حمل و نقل ( اگر کارتن محصولات توسط خریدار باز گردد )
نوسانات برقی دستگاه ( برای هود , سینک و فر )
آدرس کارخانه کن :
کارخانه شماره یک : تهران – خیابان دماوند – خیابان اتحاد – روبروی کوچه ی 14 ام- پلاک 67
کارخانه شماره دو : تهران – خیابان دماوند – سازمان آب – نبش خیابان خورشید – شماره 14
دیدگاه خود را با سایر بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید..
[ نظرات مرتبط با این بخش و فارسی انتشار پیدا خواهند نمود ]