
تعهدي است كه شركتها براي پاسخگويي به نياز مشتريان براي پشتيباني در يك دوره زماني خاص (با نگاه كسب و كار) ارائه ميدهند. البته این خدمات شامل مدتی زمانی است که بین 1 الی 10 سال متغیر میباشد.. این خدمت میتواند شامل تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت گارانتی یا بیشتر باشد. خدمات پس فروش کاملاً به محصول فروخته شده مرتبط است… ما در این بخش سعی خواهیم نمود که میزان ضمانت و شماره دسترسی به کارخانه ها رو برای پشتیبانی در دسترس خریداران قرار دهیم.
گارانتی و تعمیرات: اکثر تولیدکنندگان برای محصولات خود گارانتی ارائه میدهند که تعمیرات رایگان یا با هزینه کم در صورت خرابی دستگاه را شامل میشود. این گارانتی معمولاً برای مدت مشخصی (مثلاً یک یا دو سال) است.
پشتیبانی فنی: در صورت بروز مشکلات یا نیاز به مشاوره فنی، خدمات پس از فروش معمولاً یک خط تلفن یا وبسایت پشتیبانی دارد که به شما کمک میکند تا مشکل خود را حل کنید یا راهنمایی لازم را دریافت کنید.
ارسال قطعات یدکی: در صورتی که قطعهای از دستگاه خراب شود، خدمات پس از فروش مسئول تامین قطعات یدکی اورجینال و ارسال آن به محل مشتری است.
نصب و راهاندازی: برخی از برندها خدمات نصب رایگان یا با هزینه کم دارند که نصب دستگاه را به درستی و با رعایت استانداردهای لازم انجام میدهند.
بررسی و ارزیابی دورهای: برای محصولات گرانقیمت یا پیچیده، برخی از شرکتها برنامههای ارزیابی و بازرسی دورهای را ارائه میدهند تا عمر مفید محصول افزایش یابد و از مشکلات پیشآمده جلوگیری شود.
021 - 77046880
پشــتیبانـیاز سال 1392 در خدمت شما با فروش انواع
هود ، سینک ، اجاق گاز رومیزی / صفحه ای ، فر توکار ، مایکروویو و شیرالات تنها بخشی از حدود 3000 قلم کـالای موجود در فروشـگاه ما میباشـد . تمام تلاش خود را برای رضایت شما خواهیم نمود